• Swap-bod på frivilligsentralen

På frivilligsentralen på Teie har vi en
    bytte-bod, her kan du hente rene, pene
    og hele klær og sko, helt gratis! Har du
    klær du ikke kan bruke lengre? Gi
    klærne til oss og de får et nytt liv.

• Vil du være tilkallingsvikar i vår barnehage?

Kunne du tenke deg å jobbe i barnehagen vår?

Teie kirkes barnehage er en to-avdelings barnehage fylt med trygge barn og voksne. Humor og glede farger mye av kommunikasjonen i barnehagen.

Nå søker vi etter omsorgsfulle, ansvarlige og lekne ringevikarer til barnehagen vår.

Lønn etter gjeldene kirkelig tariffavtale. Alle som skal jobbe i barnehage må legge frem politiattest av nyere dato.

Ta gjerne kontakt med styrer Anette Sunde dersom du vil ha mer informasjon, på telefon 47974939 eller mail: anette.andersen.sunde@faerder.kirken.no.

• Teie kirke barnehages facebookside

• Foreldresupport

Foreldresupport er en døgnåpen telefon- og chattetjeneste for omsorgspersoner som trenger hjelp, veiledning eller har behov for å lufte tankene sine med noen.

• Kvisten gjenbruk

I Tinghaugveien 10 på Borgheim ligger Kvisten gjenbruk. Her kan barnefamilier levere og hente klær og sko/støvler til barn og ungdom i alderen 0-16 år. Velkommen!

• Familiens hus

Familiens hus omfatter alle forebyggende helsetjenester for barn og unge. Vi jobber for en bedre tverrfaglig innsats (BTI) slik at hvert enkelt barn og familie får en raskere og profesjonell samhandling mellom helsetjenestene.

• BUA færder

BUA er et nasjonalt nettverk som jobber for at barn og unge skal få mulighet til å prøve flere og mer varierte aktiviteter. Det gjør vi ved å gjøre det enklere for deg å låne utstyr til sport og friluftsliv. I BUA Færder får alle lov til å låne utstyr-både store og små!