• Swap-bod på frivilligsentralen

På frivilligsentralen på Teie har vi en bytte-bod, her kan du hente rene, pene og hele klær og sko, helt gratis! Har du klær du ikke kan bruke lengre? Gi klærne til oss og de får et nytt liv.

02.02.2023 14.05
  • Vil du være tilkallingsvikar i vår barnehage?

Kunne du tenke deg å jobbe i barnehagen vår? Teie kirkes barnehage er en to-avdelings barnehage fylt med trygge barn og voksne. Humor og glede farger mye av kommunikasjonen i barnehagen. Nå søker vi etter omsorgsfulle, ansvarlige og lekne ringevikarer til barnehagen vår. Lønn etter gjeldene kirkelig tariffavtale. Alle som skal jobbe i barnehage må legge frem politiattest av nyere dato. Ta gjerne kontakt med styrer Anette Sunde dersom du vil ha mer informasjon, på telefon 47974939 eller mail: anette.andersen.sunde@faerder.kirken.no.

03.02.2021 14.06
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Laster..